Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2018 13:28 - Забавления, забавления и само забавления
Автор: lulchev Категория: Други   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.07.2018 13:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Седя си в метрото и какво виждам? Реклама, разбира се! Този път: "Учим английски, забавлявайки се". Ето това искаше да чуе народът! И аз исках да го чуя! Разни закостенели учители, а и баща ми навремето, все са ми разправяли че ученето на език било зубрене, зубрене и пак зубрене. И хич не ми харесваше тази работа, а то си имало защо. Не, не е бил  мързелът ми, който се е бунтувал срещу това ретроградно схващане. Просто интуитивно съм предугаждал, че всъщност можеш да учиш забавлявайки се. Да! Даже бих казал, че всичко можеш да вършиш забавлявайки се.
Има обаче една езикова тънкост, едно е "уча", друго е "научавам" и изобщо, едно е "върша някаква работа", друго е "свършвам я някаква работа ".
Но сега е усилно кандидат-студентско време. По няколко места се борят за един кандидат-студент. Сега е време за реклами. И кой ще е луд да предлага нещо непривлекателно. Вдъхновен от горното, предлагам съответните учебни заведения да публикуват реклами:
Учим медицина, забавлявайки се!
Учим се за пилоти забавлявайки се!
Учим ръководство на въздушно движение, забавляваки се!
Учим ядрена енергетика, забавлявайки се!
И т. н.
А може и автошколите да се включат: Учим се за шофьори категрия D, забавлявайки се!
Може би някой неуспешен човек със старо мислене би нарекъл това образователен популизъм.
Но светът въри напред.
И ще става все по-забавно… за човек, който би успял да остане в ролята на стрничен наблюдател.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lulchev
Категория: Други
Прочетен: 177882
Постинги: 148
Коментари: 6
Гласове: 97
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930