Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01 10:23 - Маркетингова фантазия
Автор: lulchev Категория: Други   
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01 11:32


Ако монополистите бяха като триополистите

Още отеква тътенът от всенародните протести срещу гнета на монополистите, демек енергоразпределителните дружества.  А триополистите са друго нещо, те носят на народа общуване и забавление без граници, те носят отрада.

Но представете си, че монополистите действаха като триополистите.
Подписвате с "енергото" двугодишен договор за абонаментен план с включени 300 kWh, 20 зареждания на електромобил и 16 батерии АА на месец за най-евтиния вариант "Warmth 4 Home S+". Енергията над 300 kWh  - по 1 лев за kWh. Неизконсумираната енергия не се прехвърля за следващ месец. 
-Ама аз нямам електромобил, не са ми нужни и батерии, само киловатчасове ми трябват!
-Не може. Ако искате, предлагаме Renault Zoe на промоция срещу 1000 лева към месечната такса с 5-годишен договор. А ако не Ви харесват условията ни, не ползвайте нашите услуги!
-Ама аз няма да изконсумирам 300 kWh за един месец…
-Можем да Ви предложим предплатена услуга: внасяте 50, 100 или 150 лева, валидни един месец, после трябва да презаредите за да удължите валидността им. След преминаване на предплатена услуга, ще имате за първите две седмици включени 20 киловатчаса промоционални, а след това плащате по 2.00 лева за киловатчас.  
Подписвате договора за "промоционална цена" (други няма), но след изтичане срока плащате вече редовната цена. Ако искате – можете да се възползвате от новите още по-изгодни предложения, вече с включени 900 kWh и 50 зареждания на електромобил.  А какво ще ги правите тези 900 kWh, това си е Ваша работа. Може примерно да си държите прозорците отворени докато се отоплявате с ток. Ако искате, само за един лев на месец получавате от енергото 10-киловатов калорифер.

Ще облъчват населението от сутрин до вечер и отвсякъде с реклами, внушаващи, че разточителната консумация на ток с нужда и без нужда е “лайфстайл”, изискана, готина, cool, секси.
Представете си реклама по телевизията: Навън - снежна идилия. В стилно обзаведен апартамент 10-киловатов калорифер работи “на макс”, френските прозорци – широко отворени. Mлад мъж с идеално оформени мускули и перфектни пропорции се разкарва само по слипове, държи запотена чаша със студена напитка и по някое време отива на прозорецада се поразхлади. На прозореца на отстрещната сграда пък се появява по секси бельо млада жена с перфектна фигура и усмивка, от която искрят 32 образцово избелени зъба – и тя да се поразхлади, защото и тя се топли щедро с 10-киловатов калорифер. Погледите им се срещат. Няма нужда от думи. Следват загатнати сцени на буен секс. Изплува надпис: “Твоята гореща зима с V220.  Възползвай се от зимните ни промоции!”
Или за друга целева група: В стаята – елха, мило семейно събиране. Благ глас зад кадър спокойно, сладкодумно и някак си с любов разказва как Пенчо всяка година получавал за Коледа пуловер с еленчета. Натрупал ги е вече 15, купил си бил наскоро още един гардероб, за да ги побере. Изобщо, старомодно, досадно и без въображение. И ето, сега е  щастлив: подарили са му 15-киловатов калорифер, проводник 16 квадрата за нова, трифазна инсталация и ваучер за 500 киловатчаса от RST Power. “Щастлива Коледа с RST Power!”

Много имат още да се учат монополистите от триополистите…  



Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lulchev
Категория: Други
Прочетен: 80393
Постинги: 104
Коментари: 6
Гласове: 48
Календар
«  Февруари, 2020  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829