Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2013 16:28 - Черепиш - поглед отгоре
Автор: lulchev Категория: Туризъм   
Прочетен: 3408 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 17.04.2013 21:01


Отдавна се каня да надникна към Черепиш отвисоко. Така и не стигна времето да се допитам до компетентни планинари и затова реших да експериментирам. Моментът беше подходящ за екперименти - бях сам и можех да се лутам на воля, ограничаван единствено от собствените си сили и без да изпитвам угризения задето съм вкарал други хора в изпитания.
Сутринта рано се изтърсих на Зверино. Небето беше начумерено, а по посока Черепиш се бяха спуснали зловещи мъгли в Пролома.  Мина ми през ума направо да хвана първия влак обратно към София, но не се поддадох на пораженството. 
Тръгвайки към неизвестното, попаднах на една отломка от социализъма, която леко ме развесели. А всъщност лошо нещо ли бяха подобни надписи? По-скоро проблемът е, че често това бяха думи, разминаващи се с реалността.
image
Ето и един призрачен мост...
image
и омагьосаната река:
image
Ето един сборен пункт за срещи на вещици и духове.
image
Но все пак не всичко е в зловеща тоналност:
image image
А ето тук земята свършва и започва Нищото:
image
На това място някога е имало живот.
image
Лека-полека се изкачвам над мъглата.
image
image
image
Една от любимите ми къщички в далечината. Знам, знам, расъл съм в саксия, не знам какво е да живееш в такава къща.
image
image
А това е дупка в земята, колкото човек да падне вътре. Оттук право на Долната земя се отива.
image
image
Един интересно обработен камък:

image
И един симпатичен инсект, сериозно зает с някакви свои важни  дела:

image
Поглед към Лютиброд.
image
А това е шосето от Лютиброд към Черепиш.


image
image
image
Ето един запазил се кръст и долу - манастира.
image
image
Ето и рушащите се за жалост сгради, които навремето са служили за свещеническо училище, а и за семинария, когато пионоерите имаха дворец. Общо взето доста потискаща гледка.
image
По-надолу не посмях да сляза - стана много стръмно, обладан бях от шубе и усетих характерно размекване във всичките си мускули. Докато все още функционираха като мускули издрапах нагоре.  

image
image
Следа от стъпка на свръхтежък човек.
image
А не след дълго излязох на шосето от Околчица към Челопек. Мислех да завия към Околчица, обаче гласът на разума рече да тръгна надолу. След малко заваля, но вече бях близо до беседката на Погледец. Дъжът не продължи много и се показа слънцето. Ето и малко снимки от окъпаната природа.

image
image
image
image
image
А това е една къща в Челопек, която е под мое наблюдение. Незапознатият може би мисли, че  би рухнала дори само ако тропнеш с крак близо до нея. Но се лъже. Аз я познавам такава от година. А това до оградата са нарциси.

image
Намираме се на улица Г. Димитров (или Д. Благоев, не помня точно). Другарят Тошев сякаш плаче.
image
Продължавам надолу към Лютиброд.
image
image
image
В заключение бих казал, че Черепиш ми харесва повече, когато го гледам от долу. За мен най-добрият подход е да се слезе не на гара Черепиш, а на Лютиброд и да се измине пеша по шосето пътят до Черепиш.  


Тагове:   Лютиброд,   Черепиш,   Зверино,


Гласувай:
3



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lulchev
Категория: Други
Прочетен: 177626
Постинги: 148
Коментари: 6
Гласове: 97
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930